Huidige Locatie: Home -  Michael Kors Outlet Belgie van goederen of diensten Deze survey onderzoek

Michael Kors Outlet Belgie van goederen of diensten Deze survey onderzoek

Michael Kors Outlet Belgie

In de competitieve wereld van vandaag, merken zijn instrumenten voor het bevorderen van het toevoegen van waarde aan producten en ook een van de meest waardevolle activa van een onderneming. Brand hulp creëren van waarde voor klanten en organisaties, en illustreren waarom meer betalen voor de aankoop van goederen of diensten. Deze survey-onderzoek met de Michael Kors Outlet Belgie nadruk op Aaker en Joachimsthaler (2000), onderzoekt de effecten van de diensten marketing mix (zoals: prijs, product, plaats, reclame, fysiek bewijs, proces en mensen) op de vier dimensies van dimensies merkwaarde (inclusief: ervaren Michael Kors Tassen Gent kwaliteit , merkentrouw, naamsbekendheid en merk vereniging). De onderzoeksmethode is gebaseerd op beschrijvende en correlatie. Ook vereiste gegevens via een probabilistische benadering van winkelketens in Teheran stad is verzameld door een geldige vragenlijst. Met behulp van geschikte statistische tests data is geanalyseerd en vervolgens de resultaten test is gepresenteerd voor de slotbeschouwing. Resultaten van dit onderzoek papier aangetoond dat de sterke positieve en betekenisvolle relatie tussen dimensies merkwaarde en diensten marketingmix in winkelketens.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties